Intro

Bieganie to sprawa bardzo osobista, indywidualna, niepowtarzalna. Każdy z nas jest inny, każdy biega inaczej, różne są motywacje i cele. Moja filozofia jest bardzo prosta: biegam, bo sprawia mi to wielką radość. Nie katuję się treningami w pogoni za jeszcze lepszym wynikiem. Idę biegać wtedy, gdy mam na to ochotę, gdy czuję się w formie, gdy jestem wypoczęty i czuję, że właśnie jest to ten moment. Nie biegam wbrew swojemu organizmowi, ani wbrew naturze. W końcu bieganie ma sprawiać radość, a nie być przyczyną frustracji. Nie podporządkowałem całego swojego życia biciu kolejnych rekordów. Bieganie samo w sobie daje mi tyle szczęścia i pozytywnej energii, że nie potrzebuję żadnych dodatkowych bodźców i motywacji, by biegać.

Zapraszam do lektury moich biegowych przemyśleń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz